Հայաստանի Հանրապետության ինտերնետով ծանուցման պաշտոնական կայք

Գտնվում է արխիվում Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի աշխատակազմի ավտոմատ կառավարման եվ տեղեկատվական համակարգերի վարչության ծրագրերի, սարքերի, ցանցերի ապահովման բաժնի գլխավոր մասնագետ (1-2.2-112)

22.02.2021

Տիպ` Պետական ծառայության թափուր պաշտոններ
Հայտատու` Ազգային ժողով
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ ՀՀ օրենքի 15-րդ հոդվածի 2-րդ մաս

Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի աշխատակազմի ավտոմատ կառավարման եվ տեղեկատվական համակարգերի վարչության ծրագրերի, սարքերի, ցանցերի ապահովման բաժնի գլխավոր մասնագետ (1-2.2-112)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`
• բարձրագույն կրթություն, պետական ծառայության առաջատար պաշտոնների առնվազն 2-րդ ենթախմբում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ առնվազն հինգ տարվա պետական ծառայության ստաժ և Հայաստանի Հանրապետության պետական ծառայության 2-րդ դասի առաջատար ծառայողի դասային աստիճան կամ վերջին չորս տարվա ընթացքում քաղաքական կամ հայեցողական (բացառությամբ Հայաստանի Հանրապետության համայնքների ղեկավարների տեղակալների, խորհրդականների, մամուլի քարտուղարների, օգնականների, ռեֆերենտների և Երևանի վարչական շրջանների ղեկավարների և նրանց տեղակալների պաշտոնների) կամ քաղաքացիական պաշտոններում առնվազն երկու տարվա աշխատանքային ստաժ կամ համայնքային ծառայության գլխավոր պաշտոնի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ կամ գիտական աստիճան և առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ կամ վերջին տասը տարվա ընթացքում առնվազն հինգ տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ կամ քաղաքացիական ծառայության առնվազն երեք տարվա ստաժ և Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական ծառայության 2-րդ դասի առաջատար ծառայողի դասային աստիճան.
• ունի իր լիազորությունների իրականացման հետ կապված իրավական ակտերի` Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության, «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական օրենքի և «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի աշխատակազմում պետական ծառայության մասին», «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի խորհրդի 2017 թվականի հունիսի 12-ի «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի աշխատակազմի կառուցվածքը և կանոնադրությունը հաստատելու մասին» ԱԺԽՈ-006-Լ որոշման և իր լիազորությունների իրականացման համար անհրաժեշտ իրավական այլ ակտերի իմացություն,
• ծառայողական պարտականությունների կատարման համար անհրաժեշտ տեղեկատվության տիրապետում,
• համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու հմտություններ,
• առնվազն մեկ օտար լեզվի տիրապետում (կարդում և կարող է բացատրվել),
• անհրաժեշտ կառավարչական հմտությունների և ունակությունների տիրապետում:
Բաժնի գլխավոր մասնագետն իր լիազորությունների շրջանակներում իրականացնում է հետևյալ գործառույթները՝
• իրականացնում է նիստերի տեխնիկական ապահովումը՝ ըստ անհրաժեշտության (բարձրախոսներ, տեսանկարահանում և հաղորդում ու արխիվացում, թարգմանչական համակարգեր, քվեարկության համակարգեր և այլն), ելնելով առաջացած խնդիրներից և համակարգերի արդիականացումից՝ առաջարկում է նոր լուծումներ և տեխ. առաջադրանքներ.
• իրականացնում է ստատիկ և դյուրակիր համակարգիչների աշխատանքը՝ կատարելով անհրաժեշտ ծրագրային ապահովում: Կատարում է համակարգիչների տեղադրում և աշխատանքային վիճակում հանձնում նոր օգտագործողին.
• իրականացնում է տպիչ և պատճենահանման սարքավորումների սպասարկումը, կատարելով դրանց լիցքավորումը, տեղադրումը ու օգտագործման նախապատրաստումը,
• ապահովում է Աշխատակազմի տեղեկատվական, ներքին ցանցերի և սերվերների աշխատունակությունը.
• իրականացնում և սպասարկում է էլեկտրոնային թվային ստորագրության հետ կապված աշխատանքները
• ապահովում է Ազգային ժողովի բնականոն գործունեությունը տեխնիկական միջոցառումների իրականացման շրջանակներում:

Մրցույթը կկայանա 2021թ. մարտի 29-ին, ժամը 15:00-ին Ազգային ժողովի նստավայրում (Երևան, Մ. Բաղրամյան 19):
* * *
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է` 9 մարտի 2021թ.:
Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր` ժամը 09:30-ից մինչև 12:30-ը, բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:
Մրցույթին մասնակցել ցանկացողները տվյալ պաշտոնի անձնագրով սահմանված հիմնական գործառույթներին ծանոթանալու, լրացուցիչ այլ տեղեկություններ ստանալու, ինչպես նաև հարցաշարերին ծանոթանալու համար կարող են դիմել Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի աշխատակազմի մարդկային ռեսուրսների կառավարման վարչություն` սենյակ 106 (հեռ. 011 513-691):

* * *
Մրցույթին դիմող ՀՀ քաղաքացիները պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը`
• դիմում` մրցութային հանձնաժողովի անունով` (ձևը լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս).
• պետական ծառայության տվյալ պաշտոնի անձնագրով այդ պաշտոնը զբաղեցնելու համար մաuնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեuանկյունից ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաuտող փաuտաթղթերի` դիպլոմի(ների), վկայականի(ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճենները` բնօրինակների հետ միասին.
• արական uեռի անձինք` նաև զինգրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամաuին կցագրման վկայականի պատճենը` բնօրինակի հետ միասին.
• մեկ լուuանկար` 3x4 uմ չափի.
• անձնագրի պատճենը:
ՀՀ քաղաքացին մրցույթին մասնակցելու համար փաuտաթղթերը հանձնում է անձամբ` ներկայացնելով անձնագիր:
ՀՀ քաղաքացիները մրցույթին ներկայանում են անձնագրի, դիպլոմի, աշխատանքային գրքույկի, իսկ արական սեռի անձինք` նաեւ զինվորական գրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի բնօրինակներով և դրանց պատճեններով:

Հասցե` Բաղրամյան 19

Հեռ..` 011513691

Էլ. փոստ`