Հայաստանի Հանրապետության ինտերնետով ծանուցման պաշտոնական կայք

Գտնվում է արխիվում Համայնքային ծառայության թափուր պաշտոնների համալրման համար անցկացվող մրցույթի հայտարարություն

16.11.2022

Տիպ` Համայնքային ծառայության թափուր պաշտոններ
Հայտատու` ՀՀ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶԻ ՎԱՐԴԵՆԻՍԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
ՀՀ <<Համայնքային ծառայության մասին>> օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ կետ

ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Վարդենիսի համայնքապետարանը հայտարարում է մրցույթ` հետևյալ թափուր պաշտոնները զբաղեցնելու համար

1) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի Քաղաքաշինության, հողօգտագործման և հողաշինության բաժնի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-1)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Քաղաքաշինության մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար լեզվի (կարդում է, կարողանում է բացատրվել) :
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1. օժանդակել բաժնի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային ծառայողների աշխատանքներին:
2. մասնակցել բաժնի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3. կատարել բաժնի պետի հանձնարարականները:
4. իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության մասին առաջարկություններ ներկայացնել բաժնի պետին:
5. իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և բաժնի պետին ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6. սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների, աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. կազմել քաղաքաշինական գործընթացների իրականացման ժամանակ պահանջվող քաղաքաշինական ծրագրային փաստաթղթերի նախագծեր, քաղաքաշինական բնույթի տեխնիկական եզրակացություններ, հատակագծեր, գծագրեր, սխեմաներ, քաղվածքներ և այլ փաստաթղթեր:
8. իրականացնել շենք-շինությունների և այլ ինժեներական կառույցների ուսումնասիրություն, չափագրում, վնասների չափերի և համապատասխան փաստաթղթերի կազմումը:
9. հսկողություն իրականացնել համայնքի տարածքում ճարտարապետության և շինարարության բնագավառի կատարման ընթացքին, առաջարկություններ ներկայացնել ապօրինի շինությունների կանխարգելման, կասեցման կամ վարչական տույժեր կիրառելու մասին:
10. ստորագրել իր կողմից պատրաստվող փաստաթղթերը:
11. յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:

2) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի Քաղաքաշինության, հողօգտագործման և հողաշինության բաժնի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-2)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Քաղաքաշինության մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար լեզվի (կարդում է, կարողանում է բացատրվել) :
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1. օժանդակել բաժնի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային ծառայողների աշխատանքներին:
2. մասնակցել բաժնի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3. կատարել բաժնի պետի հանձնարարականները:
4. իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության մասին առաջարկություններ ներկայացնել բաժնի պետին:
5. իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և բաժնի պետին ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6. սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների, աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. կազմել քաղաքաշինական գործընթացների իրականացման ժամանակ պահանջվող քաղաքաշինական ծրագրային փաստաթղթերի նախագծեր, քաղաքաշինական բնույթի տեխնիկական եզրակացություններ:
8. կատարել բաժնի ներքին գործավարության փաստաթղթերի շրջանառության և
պահպանման աշխատանքները:
9. կազմել հատակագծեր, գծագրեր, սխեմաներ, քաղվածքներ և այլ փաստաթղթեր:
10. ստորագրել իր կողմից պատրաստվող փաստաթղթերը:
11. յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:
3) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի Գյուղատնտեսության և բնապահպանության բաժնի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-3)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Բնության հատուկ պահպանվող տարածքների մասին>>, <<Ընդերքի մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, ՀՀ <<Հողային օրենսգրքի>>, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար լեզվի (կարդում է, կարողանում է բացատրվել) :
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1. օժանդակել բաժնի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային ծառայողների աշխատանքներին:
2. մասնակցել բաժնի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3. կատարել բաժնի պետի հանձնարարականները:
4. իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության մասին առաջարկություններ ներկայացնել բաժնի պետին:
5. իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և բաժնի պետին ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6. սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների, աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. մասնակցել համայնքի գյուղատնտեսական նշանակության հողերի օգտագործման սխեմաների և ծրագրային փաստաթղթերի կազմման աշխատանքներին:
8. մասնակցել համայնքի գյուղատնտեսական հողերի քարտեզի վարման աշխատանքներին:
9. բաժնի պետի հանձնարարությամբ նախապատրաստել և համայնքի ավագանու հաստատմանը ներկայացնել համայնքի սեփականություն հանդիսացող գյուղատնտեսական նշանակության հողերի գույքագրման փաստաթղթերը:
10. բաժնի պետի հանձնարարությանբ կազմակերպել պետական աջակցության ծրագրերի շրջանակներում համայնքի հողօգտագործողներին մատչելի գներով պարարտանյութերի, սերմերի և թունաքիմիկատների բաշխումը:
11. բաժնի պետի հանձնարարությամբ նախապատրաստել և համայնքի ավագանուն ներկայացնել համայնքի վարչական տարածքում գտնվող շրջակա միջավայրի պահպանման, բարելավման և փոփոխությունների վերաբերյալ հարցերը:
12. մասնակցել համայնքի սեփականություն հանդիսացող գյուղատնտեսական նշանակության հողերի կառավարման ամենամյա և հնգամյա զարգացման ծրագրերի մշակման ու կազմման աշխատանքներին:
13. համայնքի գյուղատնտեսական նշանակության հողերի օգտագործման սխեմաներին համապատասխան, համայնքի ավագանու համաձայնությամբ և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով նախապատրաստել համայնքի սեփականություն հանդիսացող գյուղատնտեսական նշանակության հողամասերը օտարելու կամ օգտագործման տրամադրելու մասին որոշման նախագծեր:
14. օրենքով սահմանված կարգով վերահսկողություն իրականացնել համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող գյուղատնտեսական նշանակության հողերի նպատակային օգտագործման, հողօգտագործողների կողմից հողային օրենսդրության պահանջների պահպանման նկատմամբ:
15. օրենքով սահմանված դեպքերում և կարգով կանխարգելել, կասեցնել և վերացնել ապօրինի հողօգտագործումները:
16. ըստ անհրաժեշտության իրականացնել համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող գյուղատնտեսական նշանակության հողամասերի ընթացիկ հաշվառումը և կազմել համայնքի հողային հաշվեկշիռը:
17. համայնքի հողերի օգտագործման սխեմաներին համապատասխան` օրենքով սահմանված դեպքերում ու կարգով նախապատրաստել համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող պետական սեփականություն հանդիսացող հողամասերի օտարման կամ օգտագործման տրամադրելու մասին որոշման նախագծեր:
18. իրականացնել համայնքի գյուղատնտեսական ռեսուրսների հաշվառում:
19. յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:

4) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի Ֆինասատնտեսագիտական, եկամուտների հաշվառման և հավաքագրման բաժնի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-4)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Եկամտային հարկի մասին>>, <<Ֆինանսական համահարթեցման մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար (կարդում է, կարողանում է բացատրվել) լեզվի:
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1. օժանդակել բաժնի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային ծառայողների աշխատանքներին:
2. մասնակցել բաժնի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3. կատարել բաժնի պետի հանձնարարականները:
4. իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության մասին առաջարկություններ ներկայացնել բաժնի պետին:
5. իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և բաժնի պետին ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6. սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների, աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. մասնակցել համայնքի բյուջեի և դրանում առաջարկվող փոփոխությունների, բյուջեի կատարման վերաբերյալ համայնքի ղեկավարի եռամսյա հաղորդումների և տարեկան հաշվետվության նախագծերի կազմման, բյուջեի կատարման վերլուծության, ամփոփման և համապատասխան առաջարկությունների ներկայացման, վճարման փաստաթղթերի և հաշվետվությունների կազմման աշխատանքներին, նախապատրաստել ֆինանսական փաստաթղթեր, իրականացնել գանձապետական համակարգի հետ տարվող աշխատանքները:
8. իրականացնել հաշվապահական հաշվառումը:
9. ապահովել դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի հաշվառումը:
10. իրականացնել աշխատողների աշխատավարձի, աշխատավարձին հավասարեցված այլ վճարների հաշվարկման աշխատանքները:
11. յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:

5) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի Գնումների, զարգացման ծրագրերի, տուրիզմի, առևտրի, սպասարկման և գովազդի բաժնի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-5)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Առևտրի և ծառայությունների մասին>>, <<Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար լեզվի (կարդում է, կարողանում է բացատրվել):
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1. օժանդակել բաժնի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային ծառայողների աշխատանքներին:
2. մասնակցել բաժնի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3. կատարել բաժնի պետի հանձնարարականները:
4. իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության մասին առաջարկություններ ներկայացնել բաժնի պետին:
5. իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և բաժնի պետին ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6. սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների, աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. իրականացնել համայնքի տնտեսական զարգացման ընդհանուր տեսլականի և
նպատակների ձևակերպում:
8. կատարել համայնքի հնգամյա զարգացման ծրագրից բխող տեղական տնտեսական զարգացման պլանի և տարեկան աշխատանքային պլանի նախագծերի կազմումը, ինչպես նաև այդ ծրագրի իրականացման նկատմամբ մշտադիտարկում՝ համագործակցելով համայնքապետարանի աշխատակազմի համապատասխան ստորաբաժանումների, տեղական ինքնակառավարման մարմինների և համապատասխան պետական մարմինների հետ:
9. կատարել գործողությունների պլանի մշակում և իրականացում՝ առկա բյուջեի և
համայնքապետարանի կողմից սահմանված առաջնահերթությունների շրջանակներում:
10. իրականացնել համայնքի տնտեսական զարգացմանը և կայուն աշխատատեղերի
ստեղծմանն աջակցություն:
11. կատարել տեղական տնտեսական զարգացման պլանի համապատասխանեցում առկա այլ փաստաթղթերի, ներառյալ՝ մշակված ռազմավարությունների, ծրագրերի և մասնավոր հատվածի պլանների հետ:
12.իրականացնել համայնքապետարանի համապատասխան ստորաբաժանումների,
տնտեսական զարգացման նպատակ հետապնդող պետական այլ
հաստատությունների, տեղական ձեռնարկությունների, պոտենցիալ ներդրողների
և հասարակական կազմակերպությունների հետ համագործակցություն:
13.իրականացնել համայնքի (բնակավայրերի) վարչական շտեմարանի վարում:
14.կատարել համայնքում գործարար միջավայրի զարգացմանն ուղղված
գործողությունների նախաձեռնում:
15.իրականացնել համայնքի սուբվենցիոն ծրագրերի հայտերի կազմում,
փաստաթղթերի նախապատրաստում և մասնակցություն ծրագրերի
իրականացման աշխատանքներին:
16.կատարել դրամաշնորհային ծրագրերի մասնակցության պայմանագրերի
կազմում և ներկայացում համայնքի ղեկավարի հաստատմանը:
17.աջակցել տեղական գործարարության զարգացման կարիքների բացահայտում և
աջակցություն արդյունավետ մարքեթինգային խրախուսման միջոցառումների
իրականացմանը՝ ներդրումների ներգրավման նպատակով:
18.համակարգել հյուրանոցային տնտեսությունների գույքագրումը ու հյուրանոցային
տնտեսությունների և այլ կազմակերպությունների հետ զբոսաշրջության
բնագավառում համագործակցությունը:
19.իրականացնել համայնքի բնակչության համար հանգստի վայրերի
կազմակերպում և համայնքի տարածքում տուրիզմի զարգացում:
20.կատարել տարածաշրջանի տեսարժան վայրերի, պատմամշակութային
կոթողների, հուշահամալիրների ուղեցույցների կազմում:
21.նպաստել համայնքի տարածքում փոքր և միջին ձեռնարկությունների
զարգացման խթանմանը:
22.իրականացնել զբոսաշրջության զարգացմանը նպաստող միջոցառումներ։
23.յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:
6) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի Գնումների, զարգացման ծրագրերի, տուրիզմի, առևտրի, սպասարկման և գովազդի բաժնի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-6)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Գնումների մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար լեզվի (կարդում է, կարողանում է բացատրվել):
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1.օժանդակել բաժնի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային
ծառայողների աշխատանքներին:
2.մասնակցել բաժնի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի
հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3.կատարել բաժնի պետի հանձնարարականները:
4.իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային
փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության
մասին առաջարկություններ ներկայացնել բաժնի պետին:
5.իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և բաժնի պետին
ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ,
միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6.սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու
որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների,
աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող
ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և
ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7.կազմել համայնքի գնումների տարեկան պլանը:
8.մասնակցել ամենամյա գույքագրման աշխատանքներին:
9.վարել և համակարգել գնումերի գործընթացին վերաբերող ամբողջ
փաստաթղթաշրջանառությունը:
10.մասնակցել համայնքային դուրս գրման ենթակա գույքերի ցանկի կազմման
աշխատանքներին:
11.իրկանացնել համայնքապետարանի էլեկտրոնայի և փաստաթղթային
տարբերակներով անցկացվող գնումները և անհրաժեշտ փաստաթղթերի
կազմումը:
12.յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:

7) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի Կրթության, մշակույթի, սպորտի, երիտասարդության և սոցիալական աջակցության բաժնի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-7)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Սոցիալական աջակցության մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար լեզվի (կարդում է, կարողանում է բացատրվել):
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1. օժանդակել բաժնի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային ծառայողների աշխատանքներին:
2. մասնակցել բաժնի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3. կատարել բաժնի պետի հանձնարարականները:
4. իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության մասին առաջարկություններ ներկայացնել բաժնի պետին:
5. իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և բաժնի պետին ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6. սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների, աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. առաջարկություններ ներկայացնել սոցիալական ծառայությունների տրամադրման աջակցող ցանցի մյուս մասնակիցների հետ սոցիալական համագործակցության համաձայնագիր ընդունելու կամ դրան միանալու վերաբերյալ:
8. հանրային ծառայողներին տրամադրել անհամատեղելիության պահանջների, այլ
սահմանափակումների, վարքագծի կանոնների վերաբերյալ մասնագիտական խորհրդատվություն, ներկայացնել շահերի բախման իրավիճակի լուծմանն ուղղված քայլեր ձեռնարկելու վերաբերյալ առաջարկություն:
9. իրականացնել բարեվարքության հարցերով վերապատրաստման կարիքների
բացահայտում և վերապատրաստման ծրագրերի, ինչպես նաև բարեվարքության պահանջների պահպանմանն ուղղված այլ ծրագրերի մշակում:
10.համապատասխան մարմնի գլխավոր քարտուղարի, էթիկայի հանձնաժողովի
պահանջով կամ Կոռուպցիայի կանխարգելման հանձնաժողովի առաջարկով
կատարել բարեվարքության համակարգին առնչվող ուսումնասիրություններ:
11.մշակել հանրային ծառայողների բարեվարքության պլանների նախագծերը,
դրանք ներկայացնել տվյալ մարմնում հաստատման:
12.վարել հանրային ծառայողների կողմից անհամատեղելիության պահանջների, այլ
սահմանափակումների, վարքագծի կանոնների խախտումների և շահերի
բախման դեպքերի վիճակագրությունը:
13.յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:
8) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի Կրթության, մշակույթի, սպորտի, երիտասարդության և սոցիալական աջակցության բաժնի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-8)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, << Սոցիալական աջակցության մասին >> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար լեզվի (կարդում է, կարողանում է բացատրվել):
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1. օժանդակել բաժնի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային
ծառայողների աշխատանքներին:
2.մասնակցել բաժնի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի
հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3.կատարել բաժնի պետի հանձնարարականները:
4.իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային
փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության
մասին առաջարկություններ ներկայացնել բաժնի պետին:
5.իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և բաժնի պետին
ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ,
միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6.սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու
որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների,
աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող
ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և
ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. առաջարկություններ ներկայացնել համայնքի խնամակալության և
հոգաբարձության մարմնի խնդիրների լուծման ուղղությամբ:
8. մասնակցել համայնքի խնամակալության և հոգաբարձության մարմնին
Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ վերապահված գործառույթների
իրականացման աշխատանքներին:
9.սոցիալական աջակցության պետական ծրագրերի հասցեականության մեծացման
նպատակով, իր իրավասության սահմաններում, միջոցներ ձեռնարկել
սոցիալական աջակցության կարիք ունեցող անձանց և ընտանիքներին
հայտնաբերելու ուղղությամբ ու աջակցել նրանց սոցիալական աջակցության
տարածքային մարմին դիմելու հարցում:
10.առաջարկություններ ներկայացնել իր իրավասության սահմաններում
ձեռնարկված միջոցների արդյունքում համայնքում հայտնաբերված կյանքի
դժվարին իրավիճակում հայտնված անձանց ( ընտանիքների) սոցիալական
պայմանների բարելավման, այդ թվում՝ համայնքի կողմից սոցիալական
ծառայությունների հնարավոր տեսակների տրամադրման ուղղությամբ:
11.ուսումնասիրել սոցիալական աջակցություն ստանալու համար դիմած
անձանց(ընտանիքների) սոցիալական և նյութական պայմանները՝ ըստ
անհրաժեշտության կատարելով տնային այցելություններ և արդյունքների մասին
զեկուցել անմիջական ղեկավարին:
12.սոցիալական աջակցություն ստանալու համար դիմած անձին օգնել բացահայտել
և օգտագործել դժվարություններ հաղթահարելու իր կարողությունը.
13.մասնակցել համայնքում սոցիալական աջակցություն ստացողի անհատական
սոցիալական ծրագրի մշակման և իրականացման աշխատանքներին:
14.պահպանել իր կողմից սպասարկվող անձանց (ընտանիքներին) սոցիալական
աջակցություն տրամադրելու ընթացքում իրեն հայտնի դարձած
տեղեկությունների գաղտնիությունը.
15.ամփոփել իր անմիջական ղեկավարին ներկայացնել սոցիալական
ծառայությունների տրամադրման աջակցող ցանցի մյուս մասնակիցների կողմից
համայնքի տարածքում իրականացվող սոցիալական ծառայությունների
տրամադրման ծրագրերի և առկա ռեսուրսների մասին ստացված
տեղեկատվությունը, ինչպես նաև աջակցող ցանցի մյուս մասնակիցներին
փոխանցել համայնքի կողմից իրականացվող սոցիալական ծառայությունների
տրամադրման ծրագրերի և առկա ռեսուրսների մասին իր անմիջական
ղեկավարի հետ ճշտված տեղեկատվությունը:
16.առաջարկություններ ներկայացնել սոցիալական ծառայությունների
տրամադրման գործընթացի բարելավման ուղղությամբ:
17.մասնակցել համայնքի սոցիալական կարիքների գնահատման, սոցիալական
աջակցության համայնքային ծրագրերի մշակման և իրականացման
աշխատանքներին:
18.յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:
9) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-9)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Պետական և ծառայողական գաղտնիքի մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար (կարդում է, կարողանում է բացատրվել) լեզվի:
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`
1. օժանդակել աշխատակազմի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային ծառայողների աշխատանքներին:
2. մասնակցել աշխատակազմի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3. կատարել քարտուղարի հանձնարարականները:
4. իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության մասին առաջարկություններ ներկայացնել քարտուղարին:
5. իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և քարտուղարին ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6. սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների, աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերող ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. իրականացնել գաղտնի փաստաթղթերի մշակման, գաղտնի գործավարության վարման և գաղտնիության ռեժիմի ապահովման աշխատանքները:
8. համակարգել համայնքային ծառայության թափուր պաշտոնների համար անցկացվող մրցույթների նախապատրաստական աշխատանքները:
9. համակարգել համայնքային ծառայողների ատեստավորման նախապատրաստական աշխատանքները:
10. ստորագրել իր կողմից պատրաստվող փաստաթղթերը:
11. յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական ղեկավարին:

10) ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Վարդենիսի համայնքապետարանի աշխատակազմի գլխավոր մասնագետ (ծածկագիր ՎՀ-2.3-10)
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջներն են`
Բարձրագույն կրթություն:
Համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ:
ՀՀ <<Սահմանադրության>>, <<Համայնքային ծառայության մասին>>, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>>, <<Արխիվային գործի մասին>>, <<Պաշտպանության մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն: Տիրապետում ռուսերենին (ազատ) և մեկ այլ օտար (կարդում է, կարողանում է բացատրվել) լեզվի:
Նշված պաշտոնը զբաղեցնող համայնքային ծառայողն իրականացնում է պաշտոնի անձնագրով սահմանված հետևյալ հիմնական գործառույթները`

1.օժանդակել աշխատակազմի ավելի ցածր պաշտոն զբաղեցնող համայնքային
ծառայողների աշխատանքներին:
2.մասնակցել աշխատակազմի աշխատանքների ծրագրմանը, իսկ քարտուղարի
հանձնարարությամբ` նաև կազմակերպմանը:
3.կատարել քարտուղարի հանձնարարականները:
4.իր կողմից մշակված իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային
փաստաթղթերի և նյութերի փորձաքննության ուղարկելու անհրաժեշտության
մասին առաջարկություններ ներկայացնել քարտուղարին:
5.իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստել և քարտուղարին
ներկայացնել առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ,
միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:
6.սահմանված կարգով նախապատրաստել և ներկայացնել համայնքի ավագանու
որոշումների, համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների,
աշխատակազմի քարտուղարի հրամանների, աշխատակազմին վերաբերվող
ծրագրային փաստաթղթերի, պետական մարմինների, իրավաբանական և
ֆիզիկական անձանց գրությունների նախագծեր:
7. մասնակցել զորահավաքային նախապատրաստության, զորահավաքի,
քաղաքացիական պաշտպանության և արտակարգ իրավիճակների բնագավառի
աշխատանքների իրականացմանը:
8. համակարգել համայնքապետարանի աշխատակազմի աշխատակիցների
անձնական գործերի վարման աշխատանքները:
9. ստորագրել իր կողմից պատրաստվող փաստաթղթերը:
10. յուրաքանչյուր կիսամյակը մեկ անգամ կատարած աշխատանքների վերաբերյալ
կիսամյակային հաշվետվություն ներկայացնել իր անմիջական

Հասցե` ՀՀ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶԻ ՎԱՐԴԵՆԻՍԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ՝ Ք.ՎԱՐԴԵՆԻՍ Հ.ԱՆԴՐԵԱՍՅԱՆ 4

Հեռ..` (0269)22031

Էլ. փոստ`