Հայաստանի Հանրապետության ինտերնետով ծանուցման պաշտոնական կայք

ՀՀ ԱՐՄԱՎԻՐԻ ՄԱՐԶԻ ՓԱՐԱՔԱՐԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆԸ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒՄ Է ՄՐՑՈՒՅԹ ՖԻՆԱՆՍԱՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ, ԳՆՈՒՄՆԵՐԻ, ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ և ՀԱՎԱՔԱԳՐՄԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏԻ/ծածկագիր ՓՀ-2.1-3/ ԹԱՓՈՒՐ ՊԱՇՏՈՆԸ ԶԲԱՂԵՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ

07.07.2022

Տիպ` Համայնքային ծառայության թափուր պաշտոններ
Հայտատու` Արմավիրի մարզի Փարաքարի համայնքապետարան
ՀԾ մասին 14-ր դհոդված 2-րդ մաս

Ֆինանսատնտեսագիտական, գնումների, եկամուտների հաշվառման և հավաքագրման բաժնի պետի իրավունքները և պարտականությունները.
ա) կազմում է համայնքի բյուջեի նախագիծը, դրանում առաջարկվող փոփոխությունները.
բ) կազմակերպում է բյուջեի կատարման նկատմամբ վերահսկողությունը, որի վերաբերյալ եռամսյա հաղորդումներ և տարեկան հաշվետվություն է նախապարտաստում և ներկայացնում համայնքի ղեկավարին՝ ավագանու հաստատմանը ներկայացնելու համար.
գ) կազմում է տեղական հարկերի, տուրքերի և վճարների` օրենքով սահմանված տեսակներն ու դրույքաչափերը սահմանելու վերաբերյալ որոշման նախագծերը.
դ) կազմակերպումէհամայնքիբյուջեովհատկացվածմիջոցներիօգտագործումը, ապահովումէդրանցնպատակայինօգտագործումը.
ե) կազմում է համայնքի կողմից իրականացվող ծառայությունների դիմաց կատարվող վճարների դրույքաչափերի վերաբերյալ որոշման նախագիծը.
զ) կազմակերպում էհամայնքապետարանիկողմիցհամակարգվողհամայնքայինոչառևտրայինկազմակերպություններիֆինանսատնտեսականգործունեությանհամակարգմանաշխատանքները.
է) կազմակերպում էհամայնքայինոչառևտրայինկազմակերպություններիներկայացրածֆինանսականհաշվետվություններիճշտման, գործողնորմատիվներիհետհամեմատմանևամփոփմանաշխատանքները.
ը) կազմումէհամայնքայինոչառևտրայինկազմակերպություններիհամապատասխանտնտեսագիտականդասակարգմամբբյուջետայինտարվաֆինանսավորմանաշխատանքների նախագծերը
թ) իրլիազորություններիշրջանակներումմասնակցումէհամայնքապետարանի աշխատակազմի, ենթակա կառույցների և համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպությունների հաստիքացուցակների կազմմանը, ինչպես նաև ոչառևտրայինկազմակերպություններիտարիֆիկացիաներիուհաստիքացուցակներիհամեմատությանևամփոփմանաշխատանքներին.
ժ) ապահովում է համայնքի բյուջետային գործընթացի կառավարումը.
ժա) վերահսկողություն է իրականացնում համայնքի բյուջեի միջոցների նկատմամբ.
ժբ) համայնքի ղեկավարի հանձնարարությամբ կարող է կազմակերպել գնումներիգործընթացը.
ժգ) գնահատումէհամայնքապետարանիկարիքներիհամարանհրաժեշտապրանքների, աշխատանքներիևծառայություններիտեխնիկականհատկանիշները,դրանցձեռքբերմանևվճարմանպայմանները` գնմանառարկաներիբնութագրերը.
ժդ) կազմակերպումէհամայնքիհարկայինեկամուտների (անշարժ գույքի հարկևփոխադրամիջոցի հարկ, տեղականտուրքերի, համայնքի վարչականսահմաններումգտնվողգույքիվարձավճարների) հաշվառումնուհավաքագրումը.
ժե) կազմակերպումէտեղեկատվականբազայիվարումը.
ժզ) կազմակերպումէտեղեկատվականբազայիվարմանծրագրայինևտեխնիկական (համակարգչայինմիջոցների) անխափանաշխատանքը,արդիականացումը.
ժէ) համակարգումև վերահսկում է եկամուտներըհավաքագրողաշխատակիցների գործունեությունը.
ժը) համայնքիվարչական սահմաններում կազմակերպումէհարկատուֆիզիկականևիրավաբանականանձանցհաշվառում.
ժթ) կազմակերպումէանշարժ գույքի հարկիևփոխադրամիջոցի հարկի, տեղականտուրքերիևվճարների, համայնքի վարչականսահմաններումգտնվողգույքիվարձավճարներիգանձումը, մուտքագրումն ուվերահսկումը.
ժժ) մասնակցում է տեղական հարկերի, տուրքերի և վճարների՝ օրենքով սահմանված տեսակներն ու դրույքաչափերը սահմանելու վերաբերյալ որոշման նախագծերի կազմմանը.
ժի) կազմակերպում և վերահսկում էհամայնքիտարածքումառանց համապատասխան թույլտվությունների գործող տնտեսվարողներիհայտնաբերում և վարչական իրավախախտման հիմքով արձանագրությունների կազմման ապահովումը.
ժի) պարբերաբարհամայնքիղեկավարինէներկայացնումհաշվետվությունգանձումներիվերաբերյալ.
ժլ) պարբերաբարիրենթականերիհետ համայնքի վարչականտարածքումիրականացնումէ դիտարկումներ և ստուգումներ.
ժխ) բացահայտումևհամայնքիղեկավարինէներկայացնումտեղական հարկերը, տուրքերը և վճարները չվճարող իրավաբանականևֆիզիկականանձանցցանկը.
ժծ) իրականացնում է շենք-շինությունների, փոխադրամիջոցների, հողամասերի և դրանց սեփականատերերի վերաբերյալ փոփոխությունների գրանցումը.
ժկ) համակարգում է անշարժ գույքի հարկևփոխադրամիջոցի հարկով հարկման ենթակա սեփականություն ունեցող ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց հիշեցումների տրամադրումը.
ժհ) կատարում է Վաղարշապատի համայնքապետարանի անշարժ գույքի հարկի և փոխադրամիջոցի հարկի բազայի վարում /սխալների հայտնաբերում, հայտերի լրացում/ և վերջիններիս վերաբերյալ ըստ պահանջի տրամադրում տեղեկություններ /տեղեկանքներ/.
ժձ) համայնքի տարածքում, համաձայն ավագանու որոշմամբ սահմանված կարգի վերահսկում է արտաքին գովազդի տեղաբաշխման (տեղադրման) կանոնների և չափորոշիչների համապատասխանությունը և պահպանումը, գովազդային վահանակների տեղադրման գործընթացը.
ժղ) ապահովում է «Տեղական տուրքերի և վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով նախատեսված թույլտվությունների նախագծերի կազմումը և դրանց տրամադրումը.
ժճ) ապահովումէօրենքովսահմանվածևավագանուկողմիցտրամադրվածարտոնություններիկիրառման գործընթացը.
ժմ) կազմակերպումէբաժնիաշխատանքները, իրիրավասությանշրջանակներումտալիսէհանձնարարականներբաժնիաշխատակիցներինևվերահսկումէդրանցժամանակինևպատշաճորակովկատարումը.
ժյ) համայնքի ղեկավարի հանձնարարությամբ կարող է կազմելև համայքի ղեկավարի հաստատմանը ներկայացնելգնմանընթացակարգիարձանագրությունըևպայմանագիրը, իրականացնելգնումներիմասինՀՀօրենսդրությամբգնահատողհանձնաժողովիքարտուղարիլիազորությունները.
ժն) կազմակերպումէբաժնիաշխատանքները, իրիրավասությանշրջանակներումտալիսէհանձնարարականներբաժնիաշխատակիցներինևվերահսկումէդրանցժամանակինևպատշաճորակովկատարումը.
ժշ) քարտուղարինէներկայացնումբաժնիաշխատանքայինծրագրերը, անհրաժեշտությանդեպքում, բաժնիլիազորություններիսահմաններումնախապատրաստումառաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, զեկուցագրեր, միջնորդագրերևայլ գրություններ.
ժո) անհրաժեշտությանդեպքումհամայնքիղեկավարիև (կամ) քարտուղարիհամաձայնությամբևհանձնարարությամբ, մասնակցումէհամապատասխանտեղականինքնակառավարմանմարմիններիևայլկազմակերպություններիկողմիցկազմակերպվողքննարկումներինևայլմիջոցառումներին, այդմարմիններից, պաշտոնատարանձանցից, կազմակերպություններիցստանալովբաժնիառջևդրվածխնդիրներիև գործառույթներիիրականացմանհետկապվածանհրաժեշտտեղեկատվությունևնյութեր.
ժչ)մասնակցում համայնքի սեփականության ամենամյա գույքագրման գործընթացին.

Բաժնիպետնունիօրենքով, իրավականայլակտերովնախատեսվածայլիրավունքներևկրումէայդակտերովնախատեսվածայլպարտականություններ:

Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է
ա)բարձրագույն ֆինանսատնտեսագիտականկրթություն, համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ վարչական կամ հայեցողական կամ ինքնավար պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ.
բ) ՀՀ Սահմանադրության, ՀՀ հարկային օրենսգրքի, ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի, <<Տեղականինքնակառավարմանմասին>>, <<Գանձապետականհամակարգիմասին>>,<<ՀՀ Բյուջետայինհամակարգիմասին>>, <<Գնումների մասին>>, <<Տեղական տուրքերի և վճարների մասին>>, <<Համայնքայինծառայությանմասին>>, <<Հանրայինծառայությանմասին>>, <<Նորմատիվ իրավականակտերիմասին>>ՀայաստանիՀանրապետությանօրենքների, ՀՀ կառավարության՝ իր իրավունքների և պարտականությունների կատարմանն առնչվող համապատասխան որոշումների, աշխատակազմիկանոնադրության ևիրլիազորություններիհետկապվածիրավականայլակտերիանհրաժեշտիմացություն, ինչպեսնաևտրամաբանելու, տարբերիրավիճակներումկողմնորոշվելուունակություն.
գ) անհրաժեշտտեղեկատվության տիրապետում.
դ) համակարգչովևժամանակակիցայլտեխնիկականմիջոցներովաշխատելուունակություն.
ե) ռուսերենին (ազատ) ևմեկայլօտար (կարդում, կարողանումէբացատրվել) լեզվի տիրապետում:
Վերը նշված մրցույթը կկայանա 2022թ. օգոստոսի 10-ին ժամը 12:30-ին, իսկ դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է 2022թ. հուլիսի 26-ը, ժամը 18:00:
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար հայտարարված մրցույթը կանցկացվի Փարաքարի համայնքապետարանի շենքում /գ. Փարաքար, Նաիրի փողոց թիվ 42/:
Դիմող քաղաքացիները Փարաքարի համայնքապետարան / գ. Փարաքար, Նաիրի փողոց թիվ 42/ կամ Արմավիրի մարզպետարան /ք.Արմավիր, Աբովյան փ. 71/ պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը`
ա) գրավոր դիմում (տրվում է հանձնաժողովի անունով՝ նշելով այն պաշտոնը, որին հավակնում է դիմողը).
բ) համայնքային ծառայության տվյալ պաշտոնի անձնագրով այդ պաշտոնն զբաղեցնելու համար քաղաքացու մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի պատճենները.
գ) հայտարարություն այն մասին, որ ինքը չի տառապում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի դեկտեմբերի 15-ի N 1801-Ն որոշմամբ հաստատված ցանկում ընդգրկված հիվանդություններից որևէ մեկով, որը հանրային ծառայության պաշտոնում նշանակվելու դեպքում կարող է խոչընդոտել ծառայողական պարտականությունների կատարմանն ու լիազորությունների իրականացմանը.
դ) հայտարարություն այն մասին, որ ինքը դատական կարգով չի ճանաչվել անգործունակ կամ սահմանափակ գործունակ.
ե) հայտարարություն համայնքային ծառայության տվյալ պաշտոնի անձնագրով պահանջվող օտար լեզվին (լեզուներին) տիրապետելու մասին.
զ) օրենքի 12 հոդվածի «ե» կետի պահանջը բավարարելու նպատակով արական սեռի անձինք ներկայացնում են նաև զինգրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր և զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի պատճենները կամ համապատասխան տեղեկանք.
է) մեկ լուսանկար՝ 3 X 4 սմ չափսի.
ը) անձնագրի պատճենը:
թ) սոցիալական քարտը և քարտի պատճեն:
Մրցույթին մասնակցել կարող են պաշտոնի անձնագրով սահմանված պահանջներին համապատասխանող 18 տարին լրացած ՀՀ քաղաքացիները և ՀՀ–ում փախստականի կարգավիճակ ունեցող անձիք:
Քաղաքացիները մրցույթին մասնակցելու համար փաստաթղթերը հանձնում են անձամբ` ներկայացնելով անձնագիրը կամ անձը հաստատող փաստաթուղթը:
Մրցույթներին մասնակցելու համար քաղաքացիների ներկայացրած փաստաթղթերի պատճեները ետ չեն վերադարձվում:
Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր ժամը 09:00-18:00-ն, բացի շաբաթ, կիրակի և ոչ աշխատանքային օրերից: Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է՝ 2022թ. հուլիսի 26-ը մինչև ժամը 18:00-ն:
Նշված պաշտոնին հավակնող անձը պետք է լինի բարեկիրթ, պարտաճանաչ, հավասարակշռված, գործնական, ունենա նախաձեռնություն և պատասխանատվության զգացում:
Թեստում և բանավոր հարցաշարում ընդգրկվող մասնագիտական գիտելիքների վերաբերյալ թեստային առաջադրանքները կազմված են հետևյալ բնագավառներից ՝ ՀՀ Սահմանադրություն, <<Տեղական ինքնակառավարման մասին>> ՀՀ օրենք, <<Համայնքային ծառայության մասին>> ՀՀ օրենք, ՀՀ քաղաքացիական օրենսգիրք, ՀՀ հարկային օրենսգիրք, ՀՀ վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգիրք, <<Բյուջետային համակարգի մասին>>, <<Տեղական տուրքերի և վճարների մասին>>, <<Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին>>, <<<<Հանրային ծառայության մասին>>, <<Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին>> Հայաստանի Հանրապետության օրենքներ, ՀՀ կառավարության՝ իր իրավունքների և պարտականությունների կատարմանն առնչվող համապատասխան որոշումներ:
Մրցույթին մասնակցել ցանկացող քաղաքացիները լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու, ինչպես նաև պաշտոնի անձնագրին և հարցաշարերին ծանոթանալու համար կարող են դիմել Փարաքարի համայնքապետարանի աշխատակազմ /գ. Փարաքար, Նաիրի փողոց թիվ 42, հեռ. 0231-6-0042/ կամ Արմավիրի մարզպետարան /ք.Արմավիր, Աբովյան փ.71/:

Հասցե` Փարաքար, Նաիրի 42

Հեռ..` 060520042

Էլ. փոստ`